Direct contact? Tel. 0513 - 46 28 62

Vergoedingen

Zit fysiotherapie in het basispakket?

Fysiotherapie zit gedeeltelijk in het basispakket van de zorgverzekering. Wat u precies vergoed krijgt, hangt af van uw leeftijd en de reden waarom u fysiotherapie krijgt. U kunt zich aanvullend verzekeren voor fysiotherapie die niet in de basisverzekering zit.

Vergoeding fysiotherapie jongeren tot 18 jaar

Jongeren tot 18 jaar krijgen de eerste 9 behandelingen voor fysiotherapie en oefentherapie vergoed. Hebben deze behandelingen niet het gewenste resultaat? Dan vergoedt de zorgverzekeraar eventueel meer behandelingen (maximaal 9).

Jongeren met een chronische aandoening kunnen alle behandelingen voor fysiotherapie en oefentherapie vergoed krijgen. De aandoening moet op de lijst met chronische aandoeningen staan.

Vergoeding fysiotherapie 18 jaar en ouder

Heeft u een chronische aandoening die op de chronische lijst staat? Dan krijgt u fysiotherapie en oefentherapie vergoed vanaf de 21e behandeling. U betaalt de eerste 20 behandelingen dus zelf. Deze 20 behandelingen gelden per aandoening en niet per kalenderjaar.

Vergoeding bekkenfysiotherapie

Heeft u urine-incontinentie? Dan krijgt u de eerste 9 behandelingen bekkenfysiotherapie vergoed.

Aanvullende verzekering

Heeft u een aanvullende zorgverzekering? Dan krijgt u mogelijk meer behandelingen vergoed. Raadpleeg hiervoor de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering. Vraag uw zorgverzekeraar ook naar vergoedingen van behandelingen zoals Mensendieck of Cesar. En naar de hoogte van eventuele vergoedingen en of u een eigen bijdrage moet betalen.

v.v. Gorredijk Wik FTC Gewest Fryslan LDODK Dames SC Heerenveen

Ons team

CONTACT?

Contact opnemen

Heeft u vragen over uw klacht of wilt u een afspraak maken zodat we u
persoonlijk kunnen helpen? Neem dan gerust contact met ons op.

Openingstijden Praktijk: 7.30 - 21.00 / Oefenzaal: vanaf 08.00 / Receptie: 8.00-12.00, 13.00-17.00 (Tel. 8.00-21.00)

Stationsweg 24 A, 8401 DP Gorredijk Bekijk route